Groot aanbod
Niet goed = geld terug
Achteraf betalen
Verzending v.a. 3,99

Veel gestelde vragen

We krijgen ontzettend veel vragen, daarom hebben we op alle meest gestelde vragen hier antwoordt gegeven! Dat scheelt paniek :) telefoonkosten en tijd!

Verzending

Waarom een account aanmaken?

U kunt via uw account heel veel regelen, uw order volgen en status, tickets aanmaken voor vragen (zo krijgt u heel snel antwoord) retour aangeven. Bestelling terug vinden, opnieuw bestellen of juist uw order betalen die nog open staat

!!!!!Zorg ten alle tijden dat u uw adres controleert!!!!

Helaas komt het teveel voor dat het een adres niet klopt, wij moeten hier achteraan en dit kost veel tijd. Controleer dus goed het adres voordat u, uw bestelling afrond. Komt een pakket retour met DHL zal u eerst nogmaals verzendkosten moeten betalen voordat het pakket vertrekt. Dit is uw eigen verantwoording.

Ik lees iets over korting waar vindt ik die?

Elke maand hebben we nieuwe acties het ligt eraan welke actie op dat moment loopt. Dit wordt ten alle tijden aangegeven op de website. Kortingscodes van andere websites zijn niet van ons. Dit is helaas spam! Alleen onze kortingscodes werken op de website.

Express verzending, wanneer wordt deze verzonden? 

Op de dag dat het artikel aangeeft, dit betekent als er staat donderdag verzonden wordt hij Donderdag aangeboden bij DHL en Vrijdag voor 11:00 bij u thuis geleverd.

Let op: op zaterdag is er Geen express levering 

Ik was niet thuis toen het pakketje geleverd werd en morgen ook niet wat nu?

Zodra u het pakketje kunt volgen kunt u de track en trace veranderen. Naar afgeven bij buren, op een afhaal punt laten bezorgen of een andere bezorg datum. 

Hoe kom erachter welke status mijn bestelling heeft?

Als u een account heeft bij J-style-deco.nl kunt u inloggen en precies zien welke status uw pakket heeft. 

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Bij het kopje verzending kunt u een schema vinden, in dit schema staat precies beschreven wanneer wij leveren als u om een bepaalde tijd besteld. Hier staat precies vermeldt wanneer het pakket vertrekt. Ook wordt de verzendtijd aangegeven aan de rechterkant van het artikel. Zo weet u ten alle tijden wanneer het pakket aankomt. 

Ik verwacht een pakketje, met welke koeriers dienst komt het en krijg ik een track en trace code?

Onze verzendingen gaan via DHL verzending. U krijgt een track en trace code zodra het pakket is ingescand op het Depot, dit is meestal s’avonds. is het pakket na 48 uur niet volgbaar, neem dan gelijk contact op met ons via info@j-style-deco.nl. Zodat we het voor u op kunnen lossen. 

Wordt er in het weekend ook verzonden?

In het weekend zijn wij gesloten. De pakketten die Vrijdag zijn verzonden komen in NL wel op Zaterdag aan. BE/DE kan het beste kiezen voor Zaterdag levering mocht u het in het weekend nodig hebben. Er wordt namelijk niet geleverd op Zaterdag in BE/DE

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met info@j-style-deco.nl en zorg dat je de juiste informatie hebt ook voor verdere afhandeling. Maak foto van een pakket wat beschadigd is door DHL en stuur dit met de mail mee zodat wij ook alle informatie bij de hand hebben om het op de juiste manier op te lossen.

Mijn pakket is al een week in verzending maar ik heb nog steeds niet ontvangen?

Wij adviseren om contact op te nemen met DHL Parcel en je track en trace code goed bij de hand te houden, zij kunnen u gelijk vertellen waar u pakket zich bevindt en wat er is mis gegaan. Komt u er niet uit, neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder. Wij zetten dan een onderzoek in. Houdt er rekening mee dat dit 5 tot 7 werkdagen kan duren1 Heeft het pakket vertraging op gelopen bij DHL? Dan betekend dit dat er iets is mis gegaan op de band, of het pakket in een verkeerd depot terecht is gekomen. Helaas kunnen wij het proces niet versnellen. U kunt hiervoor het beste contact leggen met DHL. 

Ik ben niet thuis als het pakketje wordt afgeleverd, wat moet ik doen?

Verander uw verzend dag of laat het afleveren bij de buren. Dit kan zodra het pakket volgbaar is bij DHL. U krijgt een mail met het tijd vlak en informatie over verzending.

De track en trace code geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, helaas heb ik niets ontvangen?

Bel DHL for you voor de juiste informatie, waar het pakket afgeleverd is. Vaak is dit bij de buren of ergens in de straat afgeleverd. Komt u er niet uit met DHL dan kunt u natuurlijk contact opnemen met j-style-deco.nl en help ik u graag verder.

Mijn pakket komt te laat en ik heb het niet meer nodig!

Dan mag u het pakket weigeren, dit pakket komt automatisch bij ons terug op de zaak en u zult uw geld terug ontvangen zodra ik het pakket retour heb ontvangen.

Betaling:

Ik heb een kortingscode maar hij werkt niet?

Heeft u de kortingscode via ons systeem of via ons gekregen? Neem dan even contact met ons op. Heeft u de kortingscode via een website die kortingen af geeft van meerdere bedrijven? Dan is deze kortingscode helaas niet geldig. Wij werken niet samen met andere bedrijven met kortingscodes. Helaas zijn er websites in de lucht die kortingscodes faken. We hebben al meerdere malen contact met deze websites proberen te zoeken maar geen reactie. kortom dit is eigenlijk wat we zo gezegd noemen: spam en u mag zulke websites snel vergeten en vooral niet meer opzoeken want ze stellen mensen helaas alleen maar teleur! Als er kortingscodes actief zijn worden deze vermeld via onze website.

Ik wil betalen met Klarna maar het lukt niet

Het kan zijn dat het afgewezen wordt door klarna doordat gegevens niet kloppen. Controleer dit goed. Klarna beslist of uw order door gaat hier hebben wij helaas geen inzage in. 

Ik kan mijn order van het achteraf betalen niet betalen binnen de termijn wat moet ik doen?

U kunt het beste contact opnemen met Klarna. Want er kunnen hoge kosten bij komen als u, uw rekening niet betaald. Ook kunt u in contact komen met incasso bedrijven en dat wilt u niet. Zorg ten alle tijden dat als u via achteraf betalen kiest dat u ook uw rekening kan betalen. Om onnodige problemen te voorkomen.

Ik heb de rekening betaald aan de Rabobank rekening van J-style-deco inplaats van Billink of Afterpay

Laat dit ten alle tijden weten aan J-style-deco zodat wij uw rekening eruit kunnen halen.

Als ik naar mijn winkelwagen ga kom ik niet verder en kan ik mijn bestelling niet afronden?

Ververs de link door de link te selecteren en op enter te drukken,vaak lukt het dan wel.Mochten de problemen blijven neemt u dan contact op met j-style-deco.nl zodat we het op de juiste manier op kunnen lossen.

Op de factuur staan geen bank gegevens waar kan ik deze terug vinden?

Onze bank gegevens zijn NL81RABO0171630009 TNV j-style-deco.nl, vergeet u niet uw order nummer te vermelden, zodat er geen verwarring kan opstaan in betaling. Dit staat ten alle tijden op de factuur die van ons krijgt in de bevestiging. 

Ik wil betalen met vooraf overmaken maar heb de spullen eind deze week nodig, heb ik deze dan nog op tijd?

Neem hiervoor even contact op met j-style-deco.nl zodat er duidelijke afspraken kunnen worden gemaakt over de betaling.De regels zijn als er geen betaling binnen is wordt het artikel ook niet verzonden,maar er zijn uitzonderingen.Als hier concrete afspraken over staan weet ik precies wat de bedoeling is.

Mijn order is niet afgerond en ik wil hem toch graag doorzetten wat nu?

Als het goed is krijgt u van j-style-deco een “ betaling herinnering “ dit gebeurd zodra een betaling niet afgerond is.Omdat ik geen overzicht heb of het ligt aan de website of dat u de artikelen niet wil bestellen krijgt iedereen deze mail.U kunt in deze mail aangeven of u de order wil doorzetten of juist wil annuleren.Ook annuleren is geen probleem maar wel graag even vermelden zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

 Ik krijg geen bevestiging van mijn order,is deze nu voldaan?

Waarschijnlijk niet,of er staat een spelfout in het email adres dat kan natuurlijk ook.Neem hiervoor even contact op met info@j-style-deco.nl zodat we samen kunnen kijken of hij door gekomen is.

Krijg ik mijn geld terug of tegoedbonnen?

U krijgt ten alle tijden u geld terug,het geld is van de klant en niet van mij dus u heeft recht op dat geld.

Wordt het geld terug gestort via uw bank rekening?

Niet altijd,vaak wordt het terug gestort via Mollie de ideal server er staat dan Mollie inplaats van j-style-deco.nl

Ik heb gekozen voor vooraf overmaken en thuis afhalen maar ik wil contant betalen?

Dit gaat helaas niet meer, aan de deur wordt geen geld aangenomen en u moet ook vooraf de order hebben voldaan om deze in ontvangst te kunnen nemen.Zie voorwaarden

Klantenservice:

Niet goed betekent geld terug?

Zeker weten,u kunt zonder informatie uw order retouren en u krijgt zodra het pakket hier op de zaak binnen is netjes uw geld terug.

Bent u in het weekend ook bereikbaar?

Telefonisch ben ik niet bereikbaar in het weekend, omdat ook ik recht heb op weekend!! op werkdagen sta ik u graag te woord van 09:00 tot 13:00.U kunt me ten alle tijden bereiken via info@j-style-deco.nl en ik probeer binnen 24 uur u antwoord te geven op uw vraag. Zijn er dringende zaken dan kunt u ten alle tijden mijn voicemail inspreken. In de vakanties zijn er aangepaste klantenservice tijden. Deze worden altijd aangegeven op de website bij klantenservice.

Klachten hoe lost u dit op?

Natuurlijk zijn klachten niet fijn, maar ik leef in oplossingen en niet in problemen.Mijn motto is dan ook om binnen mijn macht met de juiste oplossing te komen.Ik probeer er alles aan te doen om u zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan.

Is er ook een winkel waar we kunnen komen kijken naar de artikelen en waar bevindt deze zich?

Nee helaas geen winkel,ik heb alleen een online webshop.Heeft u vragen over artikelen of komt u er toch niet helemaal uit, neem dan even contact met me op zodat ik u op de juiste manier kan helpen.

Ik heb het artikel al open gemaakt maar wil het toch graag terug sturen kan dit?

Nee helaas niet, ik neem alleen artikelen aan met bestaande verpakking en in zijn geheel.

Dus niet aangebroken.

Ik heb een tip voor de webshop

Dan hoor ik deze graag via opmerkingen of via de mail,soms roest je vast in je eigen online winkel waardoor je dingen niet meer ziet!Met deze opmerkingen en tips kan ik de dingen veranderen en aanpassen.Dus meldt deze zeker dat vindt ik alleen maar fijn.

Mag ik ook vragen stellen via uw Facebook pagina?

Natuurlijk,en u mag ook nog eens meedoen met de leuke win acties die vaak online staan.

 

Website informatie:

Ik twijfel erg over mijn bestelling en of het bij elkaar past mag ik u vragen om hulp?

Natuurlijk,bel of mail gerust en ik help u graag verder.

Ik wil graag persoonlijk contact mag ik u ook appen?

Natuurlijk mag u mij appen van Maandag tot Vrijdag overdag 

In de weekenden en avonden reageer ik pas na het weekend of de volgende dag.

Kan de verzending sneller? Ik heb het namelijk al snel nodig 

Wij kunnen altijd kijken wat we voor u kunnen betekenen. Maak een ticket aan via de website en wij helpen u zo snel mogelijk.

Ik heb al meerdere keren proberen te bellen in de tijden dat u bereikbaar bent, maar hoor niets terug? 

Wij bellen u altijd terug. Het kan zijn dat wij druk zijn met bijvoorbeeld inpakken. Als u belt binnen de tijden dat er staat dat wij bereikbaar zijn bellen we u altijd terug zodra we weer bij de telefoon zijn! 

Ik heb uw voicemail ingesproken in het weekend, wanneer belt u mij terug? 

Na het weekend. U kunt het beste een e-mailtje sturen of een ticket aanmaken via de website. Dit gaat vaak sneller, en u heeft het antwoordt dan ook zwart op wit staan.

Een artikel is niet leverbaar, wordt er naar een oplossing gezocht?

Altijd, wij kijken graag met u mee naar een passende oplossing of uw geld terug.

Ik heb een pakketje ontvangen waar een artikel mist, wat nu?

Het kan zijn dat we niet ingelicht zijn door de leverancier, wij laten het u dan altijd weten via een kaartje! Ook bieden we hier aan om mee te kijken naar een oplossing en of uw geld terug. 

 

 

Alle prijzen zijn Inclusief BTW (21%)

 

Er staat geen aantal bij het product ik weet niet hoeveel erin zitten?

Stuurt u dan een mailtje of bel even naar de klantenservice van j-style-deco.nl,ik kijk graag even met u mee.U kunt vanaf nu via onze live chat vragen stellen.Zo heeft u gelijk antwoord op uw vraag

* Bij de inhoudt staat altijd aangegeven hoeveel er in de verpakking zit. U moet hiervoor naar beneden scrollen. 

Ik zie niet hoe groot de folie ballon is en wil graag weten hoe hij uitkomt in CM’s?

Op dit moment worden alle artikelen onder handen genomen met de juiste informatie,staat de informatie er nog niet bij neem dan even contact op,zodat ik de juiste informatie kan geven. In de ballonnen blog vindt u heel veel informatie over de ballonnen. Mocht u er niet uitkomen. Ook vindt u hier leuke tips die u kunt gebruiken tijdens uw feestje. 

Kunnen de ballonnen met helium en lucht gevuld worden?

Ja zeker alle ballonnen zijn bestand voor lucht en of helium.

Ik wil de ballon met lucht vullen maar deze kan ik helaas niet vullen met de mond wat nu?

U pakt een drink rietje,deze steekt u in het gaatje en blaast met u mond de ballon op.Zodra hij gevuld is haalt u het rietje eruit en knijpt u de ballon dicht!Zo kan hij niet leeg lopen.

Ik wil de ballon op mijn tafel zetten maar hij blijft niet staan omdat ik hem gevuld heb met lucht,wat nu?

Koop dubbelzijdige tape en bevestig deze aan de ballon,trek hem er niet af want dan heb je kans dat er scheurtjes ontstaan,plak hem daarna op de plek waar je hem wil plakken en hij staat recht op.

Verkoopt u ook helium?

Sinds kort wel, wij vullen niet zelf u kunt hiervoor een tank aanschaffen 

Als er een artikel uitverkocht is en niet leverbaar is hoor ik dit dan?

Natuurlijk u wordt op de hoogte gehouden per mail als er artikelen niet op voorraad zijn.Ook kijken we mee naar een gepaste oplossing

Ik heb een klacht hoe pak ik dit aan?

U kunt mailen of bellen naar info@j-style-deco.nl,we pakken het op en gaan er mee aan de slag!We proberen het op de juiste manier op te lossen en denken dan ook zeker in oplossingen.Komt u er met ons niet uit?Dan heeft u recht om uw klacht te melden bij. Europa EU.Dit kan alleen als er geen oplossing is gevonden voor het probleem en als we er samen niet uitkomen

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@j-style-deco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spandoek met eigen tekst betekent dit dat u de tekst er al opzet?

Nee, u krijgt er een sticker set bij waardoor u uw  eigen tekst kan maken op het spandoek

Geeft de bellenblaas af aan de kleren?

Nee de bellenblaas geeft niet af,we verkopen ze heel veel en hebben tot nu toe nog nooit klachten gehad over de artikelen.

Ik wil een kostuum kopen als deze niet goed is kan ik hem dan ruilen?

Dit kan maar er moeten van te voren wel afspraken worden gemaakt over het artikel,dit kan door middel van een mail.Heeft u geen afspraken gemaakt worden de kostuums niet terug genomen dit heeft te maken met de hygiene. Officieel mag ik van mijn leverancier de artikelen helemaal niet terug nemen afspraak ja of nee,maar ik vindt het voor de klant een extra stukje klanten service.Daarom wil ik er van te voren wel de juiste afspraken over maken.

Is dit de collectie?

Nee elke week worden er nieuwe artikelen bijgevoegd in de online feestwinkel maar gaan er ook artikelen uit omdat de leverancier heeft bepaald dat deze niet langer meer in de collectie passen.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Groot aanbod
Niet goed = geld terug
Achteraf betalen
Verzending v.a. 3,99